House for rent

San Bernardino CA

$2,500

Event Decor
Event Decor
Event Decor
Event Decor
Event Decor
Event Decor
Event Decor
Event Decor

Property Description

Beautiful home ready to move in located in the north of San Bernardino. Near Cal State University of San Bernardino (0.4 miles) and close to the 215 Freeway. Newer AC unit, new tankless water heater. Kitchen remodeled within the last year. Big backyard with patio, grass area, and fruit and shade trees. Corner lot with extra parking on the side. Two-car fully finished garage, with laundry hookups. Tile flooring in kitchen, restrooms and living areas, laminate floor in bedrooms. Double panel windows, blinds included. Stove and dishwasher included. Furniture is not included. Absolutely no evictions on your record or anyone to live at property. Proof of income 3x the rent. Applicants must have a credit of 680+, must have a 2+ year job history, a security deposit of $3000 plus first months rent. No smokers. Furniture is not included. Please submit an application with Zillow before scheduling a viewing.Read moreGrass areaBig backyardShade treesKitchen remodeledNew tankless water heaterCorner lotDouble panel windows

Property Details

Property Type

Square Footage

1,099

Bedrooms

3

Bathrooms

2

Pets

Number of Storeys

Year Built

County Description

San Bernardino es una ciudad en California, al este de Los Ángeles. Las reliquias del antiguo Egipto se exhiben en el Museo de Arte Robert y Frances Fullerton, en la Universidad Estatal de California, San Bernardino. En el centro de la ciudad, Seccombe Lake Park ofrece parques infantiles y pesca. Silverwood Lake, respaldado por montañas, está al norte. La ciudad turística de Big Bear Lake, en el Bosque Nacional San Bernardino, está al noreste de la ciudad. La ciudad de San Bernardino es una comunidad rica en historia y diversidad cultural. Las influencias de los nativos americanos, los colonos mexicanos, los misioneros españoles y los emigrantes mormones todavía se pueden ver en toda la ciudad hoy. Desde el día en 1810 cuando el misionero franciscano Padre Dumetz nombró el área San Bernardino hasta el presente, San Bernardino, ubicado al sur de las montañas de San Bernardino y al oeste del desierto inferior, ha sido reconocido por su belleza escénica y ubicación estratégica.

La ciudad de San Bernardino es una comunidad rica en historia y diversidad cultural. Las influencias de los nativos americanos, los colonos mexicanos, los misioneros españoles y los emigrantes mormones todavía se pueden ver en toda la ciudad hoy. Desde el día en 1810 cuando el misionero franciscano Padre Dumetz nombró el área San Bernardino hasta el presente, San Bernardino, ubicado al sur de las montañas de San Bernardino y al oeste del desierto inferior, ha sido reconocido por su belleza escénica y ubicación estratégica. Hoy, la ciudad de San Bernardino sirve como sede del condado y es la ciudad más grande del condado de San Bernardino con una población de más de 213,000. Hoy, la ciudad de San Bernardino sirve como sede del condado y es la ciudad más grande del condado de San Bernardino con una población de más de 213,000.

Property Location

San Bernardino CA

County

San Bernardino CA